https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Кампанията "Купи и подари 2011" събра над 9000 лв. ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Сряда, 06 Април 2011 12:08, SOS Детски селища България

 

В края на месец февруари под мотото „За някой Вашият подарък е безценен” се проведе кампания „Купи и подари 2011” в подкрепа на децата в риск от изоставяне, обхванати в центровете за семейно консултиране в София, Радомир, Габрово и Велико Търново на SOS Детски селища България. 

Инициативата беше организирана от Ротаракт София – Средец в партньорство с младежки организации в страната и се проведе на два етапа: 17-19 февруари и 24-26 февруари 2011. Основен партньор на кампанията беше Кауфланд България, а във втория й етап за транспортирането на продуктите се погрижи Ин Тайм ООД.

В 10 града в 16 филиала на Кауфланд България клиентите на веригата, насочвани от доброволци от младежките организации, станаха съпричастни към каузата на SOS Детски селища България и към съдбата на децата в риск. В резултат кампания „Купи и подари 2011” събра малко над 9000 лева, от които близо 8000 лева е стойността на трайните хранителни продукти, консерви, бебешки пюрета, памперси, перилни и почистващи препарати, а останалата сума е оценката на транспортната услуга, предоставена от Ин Тайм, за да достигнат тези продукти до децата и семействата в риск, обхванати в Центровете за семейно консултиране и подкрепа в София, Радомир, Габрово и Велико Търново.

Активни участници в кампанията бяха младежите от Ротаракт София – Средец (основен организатор), Обединен детски парламент Варна, Детски парламент Благоевград, Видински Детски и младежки парламент, Сдружение Горнооряховски младежки парламент, Доброволчески клуб „Freedom” към ПГТП „Р. Цончев” – гр. Добрич, Ученически парламент – Плевен, Общински младежки парламент – Русе, Ученически парламент – Силистра, Младежки дом – Сливен, Национална финансово-стопанска гимназия – София и 9та Френска езикова гимназия "Алфонс Дьо Ламартин”, Ротаракт клуб – Хасково. 

SOS Детски селища специално благодари на ръководствата и служителите на Кауфланд България и на Ин Тайм ООД, които направиха тази кампания възможна.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..