https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
MКБ Юнионбанк и фондация „За Нашите Деца” стартират благотворителна кампания „Щастливо детство“ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Вторник, 11 Декември 2012 13:30, Фондация "За нашите деца"

 

Инициативата набира средства за спасяване на бебета от изоставяне и намиране на приемни родители

Зад кампанията застават 100 обекта на 18 партньори в страната и 10 национални медии


МКБ Юнионбанк и фондация „За Нашите Деца” стартират национална кампания в помощ на изоставени деца под надслов „Щастливо детство за българските деца”. Средствата, набрани по време на инициативата, ще се използват от фондация „За Нашите Деца” за спасяване на бебета от изоставяне още в родилния дом и намиране на приемни родители. Със събраните дарения ще се подпомогнат и децата, които живеят в Семейна къща – един от центровете на фондацията, осигуряващ уютен и сигурен дом за 6 деца, разделени от родителите си.

 


В продължение на три месеца - от 10 декември 2012 г. до 10 март 2013 г. MКБ Юнионбан ще дарява за изоставени деца по 0,50 лв. при всяка транзакция на инсталираните от банката POS терминали в избрани търговски обекти, които се присъединиха към благородната инициатива. Зад дарителската кауза застанаха общо 100 обекта в цялата страна, като търговските партньори са: Orsay, Triumph, ECCO, MEXX, VAYK, Vinello, Хотел Borovets Hills, Аптеки Асклепий, Mandarin, Salamander, Grand Hotel Dimyat, София Ауто, Promod, SPA хотел TODOROFF, Apolon Group, Pierre Cardin, CBA. Техните клиенти ще могат да се включат в кампанията като пазаруват с дебитната си или кредитна карта, направят дарение в дарителските кутии или изпратят SMS на DMS номер 17 777 с текст DETSTVO. Индивидуални дарения могат да се правят и от всички, които подкрепят кампанията в дарителските кутии, разположени във всеки клон на МКБ Юнионбанк. Средства могат да бъдат превеждани и по специална сметка на фондация „За Нашите Деца“ в МКБ Юнионбанк.

 


Към кампанията се присъединиха и 10 водещи национални медии, които безвъзмездно ще популяризират добрата кауза: Нова ТВ, Mail.bg, dir.bg, в. Стандарт, в. 24 часа, в. Труд, kmeta.bg, economymagazine.bg, сп. Amica и сп. Bravacasa.

На интернет страницата на инициативата shans.detebg.org е публикувана цялата информация за целите на кампанията, както и начините, по които могат дa се извършват даренията.

Днес в социалните домове в България живеят близо 5000 деца, а всяка година там постъпват нови 2000. МКБ Юнионбанк, фондация „За Нашите Деца” и партньорите на благотворителната кампания са уверени, че с общи усилия могат да променят тази тъжна статистика. Всеки може да бъде част от инициативата и да избере удобен за него начин за дарение. Според организаторите дори и малките суми ще бъдат от голяма полза за общата кауза, защото е много важно повече хора да се включат и да изразят своята съпричастност. 

„Периодът на кампанията съвпада с едни от най-големите и почитани празници в нашата страна. По време на празнични дни хората отварят по-широко сърцата си за човешката болка. През настоящата година МКБ Юнионбанк подкрепи над 60 инициативи в цялата страна, като за нас е важно не само финансово да помогнем за дадена кауза, но и да сме активни участници в усилията за разрешаването на проблема. Ние силно вярваме, че това е пътят за изграждане на силно и здраво общество с хармонични отношения между хората“, коментира Мария Илиева, главен изпълнителен директор на МКБ Юнионбанк.

„Достойни за уважение са усилията на всеки член на нашето общество за осигуряване на сигурно и щастливо детство за децата в нужда. Високо ценим подкрепата на цялото семейство на МКБ Юнионбанк, техните партньори и клиенти, които ни помагат в изпълнението на мисията ни нито едно българско дете да не расте самотно, а обичано и в семейство. Благодарим Ви, че участвате в решаването на проблема с изоставянето на деца в България. Убедени сме, че това добро ще се върне към вас”, коментира Иванка Шалапатова, директор на фондация „За Нашите Деца”.


 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..