https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Почти двоен ръст на даренията чрез DMS и Дарителство по ведомост ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Петък, 22 Февруари 2013 12:11, CSR News
Над 1,5 млн. лева дарения през 2012 г. отчита Фондация “Помощ за благотворителността в България”


Катаклизмите през 2012 година бяха изпитание за нас - гражданите, институциите, организациите и професионалистите в сферата на благотворителността.


Наводненията в Южна България, земетресението в Пернишко, пожарът на Витоша мобилизираха българското общество. Хората дариха пари, изпращаха предметни помощи, самоорганизираха се и формираха доброволчески общности.

Фондация “Помощ за благотворителността в България” (ФПББ) подкрепи кампанията на БНТ "България е с вас" в полза на пострадалите в село Бисер. С дарените 309 680, 52 лева бяха построени 4 фамилни къщи.

Общо 1 566 625 лева са дарени през 2012 г. за каузите, които ФПББ подкрепя. (За сравнение през 2011 г. привлечените дарения са 864 579 лева)


Ръст на даренията има в два от основните дарителски механизми. Дарителството по ведомост е осигурило за благотворителните каузи 164 950 лева (за сравнение 100 628 лв. през 2011 г.), а дарителските SMS-и на единния дарителския номер DMS 17 777 са два пъти повече от предходната година - 852 235 лева (спрямо 430 237 лв. през 2011 г.)


На фона на икономическата криза на обединена Европа и финансовите трудности, които изпитват и българските граждани, и компаниите, отчитаме ръста на даренията като знак за съпричастност на дарителите към значимите обществени теми и потребности, като знак за действителна социална отговорност на фирмите.


Статията е със съкращения. Източник: bcaf.bg

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..