Intel е най-големият купувач на зелена енергия в САЩ ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Свят
Понеделник, 28 Февруари 2011 18:46, CSR News

 


Intel88% от потребяваното от компанията електричество е от възобновяеми енергийни източници Американската агенция по околна среда посочва като лидер Intel в новия си списък на компаниите, купуващи най-много енергия от възобновяеми енергийни източници, съобщи Ройтерс.

Списъкът включва 50 компании, класирани в зависимост от това колко „чиста” енергия купуват, кои са доставчиците им и какъв е основният източник на енергия, който използват.


Intel представи данни, според които ще закупи повече от 2.5 млрд. киловат часа електроенергия, получена по природосъобразен начин през 2011 г. Така технологичният гигант ще продължи да бъде най-големият консуматор на „зелена” енергия в САЩ.

Заявката за 2.5 млрд. киловат часа електроенергия, достатъчни да захранват с ток 218 000 американски домове, е два пъти по-голяма от миналогодишната. С това увеличение делът на електричеството от възобновяеми източници, ползвано от компанията, ще достигне 88%.

На второ място в престижната класация е веригата универсални магазини Kohl. Годишно тя закупува повече от 1.4 млрд. киловатчаса „зелена” енергия, като с тях покрива 100% от енергийните си нужди.

Всички 50 компании взети заедно купуват повече от 19.2 млрд. киловатчаса енергия от възобновяеми енергийни източници.

 

 

 

Източник: 3e-news.net

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..