Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Четвъртък, 08 Октомври 2015 23:20, SOS Детски селища България |
Марка №1 в грижата за кожата NIVEA дари 36 519 лв на приемните семейства в SOS Детски селища България. Средствата бяха събрани по време на кампания, която позволи на потребителите да дарят по 30 стотинки с всяка покупка на продукт от лимитираната серия „Приказни моменти на грижа“.
NIVEA Crème разработи лимитирана серия с четири приказни героя - момченце, малката му сестричка, зайче и фея. Всеки герой в историите е създаден така, че да вдъхновява и учи децата на истински стойностните неща от живота - закрила, любов и грижи, като същевременно приказките са изпълнени със забавни приключения.
Приказките „Приключението на Тео сред възглавническата планина“, „Мая и загубената вълшебна пръчица“, „Тео прави голям скок“ и „Мая и феята отиват на пътешествие“ в комплект с любимите сини кутийки предизвикаха искрена радост сред децата и техните родители. Освен в търговската мрежа, лимитиране колекция беше достъпна и по време на тазгодишното NIVEA Турне, като най-много приказни кутийки бяха закупени в град Русе.
Екипът на NIVEA за България лично посети децата от SOS приемните семейства в детското селище в Трявна, за да им връчи чека със събраната сума, както и да ги зарадва с книжките и продуктите от лимитираната серия. “Децата са бъдещето на България, така че се радваме да дадем своя принос за израстването им в топла и грижовна среда“, каза бранд мениджърът на NIVEA Crème за България, Анна Иванова. От SOS Детско селище Трявна трогнаха екипа на NIVEA със специална грамота, като взаимно си обещаха това да е само началото на едно дългосрочно съвместно приятелство.
|