https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Nivea дари 36 519 лв на SOS детски селища България ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 08 Октомври 2015 23:20, SOS Детски селища България


Марка №1 в грижата за кожата NIVEA дари 36 519 лв на приемните семейства в SOS Детски селища България. Средствата бяха събрани по време на кампания, която позволи на потребителите да дарят по 30 стотинки с всяка покупка на продукт от лимитираната серия „Приказни моменти на грижа“.

 

NIVEA Crème разработи лимитирана серия с четири приказни героя - момченце, малката му сестричка, зайче и фея. Всеки герой в историите е създаден така, че да вдъхновява и учи децата на истински стойностните неща от живота - закрила, любов и грижи, като същевременно приказките са изпълнени със забавни приключения.

Приказките „Приключението на Тео сред възглавническата планина“, „Мая и загубената вълшебна пръчица“, „Тео прави голям скок“ и „Мая и феята отиват на пътешествие“ в комплект с любимите сини кутийки предизвикаха искрена радост сред децата и техните родители. Освен в търговската мрежа, лимитиране колекция беше достъпна и по време на тазгодишното NIVEA Турне, като най-много приказни кутийки бяха закупени в град Русе.

Екипът на NIVEA за България лично посети децата от SOS приемните семейства в детското селище в Трявна, за да им връчи чека със събраната сума, както и да ги зарадва с книжките и продуктите от лимитираната серия. “Децата са бъдещето на България, така че се радваме да дадем своя принос за израстването им в топла и грижовна среда“, каза бранд мениджърът на NIVEA Crème за България, Анна Иванова.
От SOS Детско селище Трявна трогнаха екипа на NIVEA със специална грамота, като взаимно си обещаха това да е само началото на едно дългосрочно съвместно приятелство.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..