https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Близо 700 служители на Мтел повишиха квалификацията си с помощта на европейски проект ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Човешки капитал и условия на труд
Сряда, 29 Януари 2014 16:00, Mtel


Мобилтел приключи реализацията на третия спечелен проект по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. „Мтел за Мтел: Професионализъм в развитие” е на стойност 185 720 лева и е насочен към обучението на служители в телекома. Той бе класиран на първо място сред всички 108 одобрени предложения.


Благодарение на него бяха организирани обучения за развитието на професионалните умения и компетенции на 675 служители на Мтел. Основната целева група в проекта са служители, които работят пряко с клиенти и IT специалисти.

„Инвестицията за развиване на уменията и знанията на служителите е изключително важна част от дългосрочната стратегия на всяка компания, която иска да бъде успешна на пазара”, каза Миглена Узунова-Цекова, директор «Човешки ресурси» в Мобилтел.

Най-много служители – 380 бяха обучени от компанията „In Your Hands” на тема „Иновативност и предприемачество в мениджмънта”, с фокус подобряване на мениджърските умения в управлението на хора и ресурси. Според 89% от служителите, преминали обучението, то е било изключително ефективно и придобитите знания и умения, ще им бъдат полезни в ежедневните им задължения.

180 служители са преминали обучение за „Интегрирано управление на взаимоотношенията”, което им дава повече знания и умения в обслужването на клиенти и продажби. Тренингът се проведе от „OD&M Consulting” като според 96% от хората, участвали в него, целите на обучението съответстват на нуждите им в момента.

Компанията „New Horizons” пък обучи 115 IT специалисти на Мтел по пет различни теми – CISCO, UNIX, ORACLE, ITIL и MS SQL. От обратната връзка със служителите става ясно, че 94% от тях, смятат, че обучението напълно е отговорило на очакванията им.

Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..