https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Представят бизнес модел за ангажиране на персонала ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Човешки капитал и условия на труд
Четвъртък, 30 Септември 2010 10:18, New Business.bg

 

Бизнес модел за ефективно ангажиране на служителите, базиран на опита на най-големите 100 компании във Великобритания (FTSE) ще бъде представен днес (30 септември) по време на четвъртата международна конференция „Успешните комуникации започват отвътре 2010: Ангажираните служители – добавената стойност за организацията” в София.

 

Авторът на модела Кевин Томсън избра София за първото официално представяне на професионалния модел за ефективна ангажираност “I AIM  Matrix”, разработен във Великобритания от водещи специалисти в сферата на комуникациите и ангажираността на служителите. Този модел се основава на проведеното наскоро проучване сред 100-те най-големи британски компании и дава възможност за прилагане на нов подход в процеса на комуникация, ангажиране и сътрудничество със служителите, базирано на най-добрите практики и съвременни теоретични модели и наблюдения.

Кевин Томсън е специалист в областта на комуникациите и ангажираността на служителите. Основател е на най-голямата агенция за вътрешноорганизационен маркетинг в Европа - MCA (Marketing and Communication Agency), която през 2001 г е придобита от WPP. Близо двайсет години от професионалната си дейност е посветил на вътрешно и външноорганизационния брандинг, маркетинг и управление на промяната. Един от успешните му проекти е популяризирането на детската играчка Action Man, получила наградата „Играчка на десетилетието”.

За конференцията:

Международната конференция „Успешните комуникации започват отвътре 2010: Ангажираните служители - добавената стойност за организацията” ще се проведе на 30 септември в Радисън Блу Гранд Хотел, София. Началният й час е 10.00 ч в зала „Александър”.  В същия ден ще бъдат раздадени и вторите годишни награди Grapevine Awards, които се връчват за професионални заслуги в сферата на вътрешните комуникации.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..