Понеделник, 17 Февруари 2014 16:42, Мусала Софт
|
Българската асоциация на софтуерните компании БАСКОМ награди победителите в трети кръг на конкурса по програмиране CodeIT (www.codeit.bg). Победител в кръга е Пано Панов - един от дванадесетте финалисти в конкурса през изминалия сезон.
|
Продължава
|
|
Петък, 31 Януари 2014 15:13, Мусала Софт
|
Над 130 проекта в 11 категории взеха участие в престижния конкурс на Българската Асоциация по информационни технологии - BAIT Awards 2013. Победител в категория „Корпоративна и социална отговорност“ е конкурсът по програмиране CodeIT, който се организира повече от 14 години от софтуерна компания Мусала Софт.
|
Продължава
|
Вторник, 21 Януари 2014 12:04, CSR News
|
България минава през сериозна социална турбуленция през последните месеци. Вълните протести, включително във връзка с повишените сметки за енергия, извеждат на повърхността не нови проблеми, а проблеми трупани с години и десетилетия. Цетрализирана енергетика, нелиберализиран енергиен пазар с малко играчи, без особена конкуренция. Страната е с най-ниски цени на енергията в ЕС, но и с най-ниски доходи на глава от населението. Без да има общоприети данни, различни организации и институции сочат нива на енергийната бедност на домакинствата в България, вариращи от 60% до 80% (енергийно бедни са домакинства, отделящи повече от 10% от дохода си за сметките за енергия), 23% от домакинствата в страната са неспособни да отопляват адекватно домовете си, при среден показател за ЕС 12%.
|
Продължава
|
Петък, 10 Януари 2014 14:15, ЧЕЗ България
|
Радослав Димитров обсъди със заместник-кмета на града възможностите за подобряване обслужването
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров се срещна на 8 януари, сряда, с клиенти на компанията в Перник. В центъра за обслужване на клиенти в града потребителите имаха възможност да представят своите сигнали, предложения и препоръки за подобряване на качеството на обслужването. След срещата си с жителите на Перник Радослав Димитров разговаря със зам.-кмета на града Владимир Босев.
|
Продължава
|
Петък, 20 Декември 2013 12:08, ЧЕЗ България
|
С 26% е намаляло времето за отстраняване на аварии през 2013 г. спрямо 2012 г., отчете консултативният орган
Потребителският съвет към ЧЕЗ България обсъди как да се подобри информираността на клиентите при ситуации на планирани и непланирани прекъсвания на електрозахранването. Компанията представи пред участниците в консултативния орган целия процес по подаване на сигнал за липса на електрозахранване, локализиране и отстраняване на аварии, както и актуална информация за подготовката за зимния сезон – профилактика на съоръжения и трасета на електропроводи, разполагаеми ресурси като аварийни екипи и техника.
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 9 от 33 |