Корпоративната социална отговорност в българския контекст ПДФ Печат Е-мейл

Корпоративната социална отговорност в българския контекстБазово проучване на инициативата Глобален договор на ООН и  Фондация „Помощ за благотворителността в България“

Септември–Октомври 2006 г. 

Базовото проучване на разбирането и практиките на корпоративната социална отговорност в България бе замислено в първата половина на 2006 година в рамките на българската мрежа на Глобалния договор в България. То има за цел да установи какви са разбирането и нагласите към корпоративната социална отговорност сред големите и средни фирми, както и сред компаниите-членки на Глобалния договор в България. Анализите на основните модели и практики, факторите, които възпират и които насърчават корпоративната отговорност, са важни за доброто планиране на бъдещите проекти на Мрежата на ГД в България, насърчаващи повече фирми да възприемат такова бизнес поведение.

Прочетете повече тук: Корпоративната социална отговорност в българския контекст (българска версия)

Powered by Web Agency
 

CSR Видео

Най-четени статии