https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Близо 1000 безплатни консултации на жертви са проведени с финансовата подкрепа на кампанията на AVON „Говори открито срещу домашното насилие” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Сряда, 30 Април 2014 09:10, CSR News

Домашното насилие е сред най-често срещаните престъпления в България и всяка четвърта жена у нас е подложена на вербално или физическо такова. Благодарение на благотворителната инициатива на козметичната компания AVON „Говори открито срещу домашното насилие” през периода юли 2012 – юни 2013 г. са проведени близо 1000 безплатни консултации на жертви на домашно насилие. С предоставеното дарение партньорът на кампанията у нас „Алианс за защита срещу домашното насилие” е консултирал юридически и психологически близо 300 жени, жертви на тормоз.

 

С финансовата подкрепа на AVON 10-те организации, членове на „Алианса”, са провели общо 923 консултации на жертви на терор, като 708 са социално-психологическите и 215 – юридическите консултации. Реалният брой на жертвите обаче надхвърля многократно тази цифра и много малко жени у нас знаят какви са правата им и към кого да се обърнат за помощ. Статистиката показва, че през последните години тежките случаи на домашно насилие са зачестили многократно.

 

От 2011 г. насам кампанията на AVON „Говори открито” цели да привлече общественото внимание към този сериозен проблем, като едновременно с това информира жертвите за законовите мерки, които могат да предприемат срещу насилника си и институциите, към които могат да се обърнат. По този начин AVON се стреми да сложи край на насилието над жени и деца. През миналата година към позитивния пример на Юлиана Дончева и съпруга й Станислав Недков – Стъки в инициативата се включват още четири звездни български двойки – Нели Атанасова и Александър Сано, Мая и Крум Савови, Сибина и Асен Григорови, както и Мария Гроздева и Валери Григоров. С тяхна помощ кампанията даде позитивния пример на топлата семейна среда, която трябва да цари във всяко семейство.

 

Всеки може да подкрепи кампанията и жертвите на домашно насилие, като закупи благотворителен продукт от синята серия на AVON.

 

Повече за кампанията и благотворителните продукти можете да научите на: www.govoriotkrito.bg

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..