Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Петък, 22 Юли 2011 17:35, Фондация "За нашите деца" |
Веригата магазини Бенетон се включват в кампанията за приемна грижа на фондация „За Нашите Деца” чрез създаването на специална „Колекция за изоставени деца”. Идеята на колекцията е да провокира хората да се замислят за съдбата на изоставените деца и за това, че всеки от нас може да направи нещо по своите сили, за да им намерим приемни семейства.
Снимки на "Колекцията за изоставени деца" можете да видите във фейсбук страницата на фондация "За Нашите Деца"
Рекламна агенция „Смартс” създадоха колекцията от тениски с послания от името на децата, които са затворени в социалните домове и нямат шанса да ги споделят с нас. „Може ли да ти казвам мама?”, „Гушни ме!”, „Много искам да си имам татко”, „Познаваш ли някой, който може да ми е мама?” са част от надписите, които могат да бъдат прочетени на дрехите. Тениските не могат да бъдат закупени, а ще бъдат изложени във всички магазини Бенетон в столицата с цел популяризиране на приемната грижа до края на месец юли.
Всеки клиент на магазини Бенетон може да се включи в инициативата, като се обади на националната телефонна линия 0700 188 22 (на цената на един градски разговор или според тарифата на мобилните оператори.), за да научи повече как може да помогне на изоставените деца или пък разкаже за инициативата на свои приятели.
Кампанията „Изоставените деца нямат нужда от съжаление, а от семейство” на фондация „За Нашите Деца” има за цел да намери приемни семейства за деца в нужда. Инициативата е израз на увереността на фондация „За Нашите Деца”, че всеки може да даде своя принос, за да няма нито едно българско дете, което да прекарва най-цените мигове от живота си в самотата и изолацията на домовете. В момента фондацията търси приемни родители за 19 деца от дома за бебета „Св.София”, които чакат своя шанс за любов, семейство и истинска грижа.
|