https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Верига магазини „Бенетон” с „Колекция за изоставени деца” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Петък, 22 Юли 2011 17:35, Фондация "За нашите деца"

 

Веригата магазини Бенетон се включват в кампанията за приемна грижа на фондация „За Нашите Деца” чрез създаването на специална „Колекция за изоставени деца”. Идеята на колекцията е да провокира хората да се замислят за съдбата на изоставените деца и за това, че всеки от нас може да направи нещо по своите сили, за да им намерим приемни семейства.


Снимки на "Колекцията за изоставени деца" можете да видите във фейсбук страницата на фондация "За Нашите Деца"

Рекламна агенция „Смартс” създадоха колекцията от тениски с послания от името на децата, които са затворени в социалните домове и нямат шанса да ги споделят с нас. „Може ли да ти казвам мама?”, „Гушни ме!”, „Много искам да си имам татко”, „Познаваш ли някой, който може да ми е мама?” са част от надписите, които могат да бъдат прочетени на дрехите. Тениските не могат да бъдат закупени, а ще бъдат изложени във всички магазини Бенетон в столицата с цел популяризиране на приемната грижа до края на месец юли.

Всеки клиент на магазини Бенетон може да се включи в инициативата, като се обади на националната телефонна линия 0700 188 22 (на цената на един градски разговор или според тарифата на мобилните оператори.), за да научи повече как може да помогне на изоставените деца или пък разкаже за инициативата на свои приятели.

Кампанията „Изоставените деца нямат нужда от съжаление, а от семейство” на фондация „За Нашите Деца” има за цел да намери приемни семейства за деца в нужда. Инициативата е израз на увереността на фондация „За Нашите Деца”, че всеки може да даде своя принос, за да няма нито едно българско дете, което да прекарва най-цените мигове от живота си в самотата и изолацията на домовете. В момента фондацията търси приемни родители за 19 деца от дома за бебета „Св.София”, които чакат своя шанс за любов, семейство и истинска грижа.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..