Лидл България начело в класация за корпоративни дарители сред търговските вериги ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общ характер
Понеделник, 29 Октомври 2012 17:24, CSR News

 


Първото официално Проучване-класация, което подрежда компаниите за търговия на дребно,според инвестициите им в общественозначими инициативи през 2011г., беше представено в рамките на конференцията Retail in Detail 2012 "Битката за купувача", организирана от списание "Регал" на 25-ти октомври.


Проучването, направено от Български дарителски форум (БДФ), цели да отличи и стимулира най-големи дарители сред търговските вериги и да промотира и поощри принципите на отговорно дарителство сред тях. Провежда се сред 15-те търговски вериги, класирани като най-големи по оборот в "Капитал 100".

Класацията награждава компаниите за финансовите и нефинансови им дарения, както и за положения доброволен труд от страна на служителите им. 

Ето и победителите: 

Лидл България със 76 639.85 лв. е лидер в категорията "финансови дарения". Следват Кауфланд България ЕООД енд Ко КД (20 000лв.) и Пикадили АД (12 394.70лв.). 

В категорията "нефинансови дарения" (време, стоки и услуги) отново води Лидл България (71 789.99лв.), втори са Доверие Брико АД (Мосю Бриколж) с 12 046.99лв. и трети К енд К Електроникс ЕАД (7 005.85лв). Грамота за доброволен труд получи и Кауфланд България, с която се отличават служителите на фирмата за положен доброволен труд. 

Класацията "Най-големите корпоративни дарители сред търговските вериги" е разработена въз основа на методологията  на европейския конкурс "Най-голям корпоративен дарител". Тя е създадена в рамките на проект CEENERGI и прилагана  от дарителските форуми в Чехия, Словакия, Полша, Унгария и Русия с идея да отличава корпоративните дарители и да налага стандарти  за прозрачно и отговорно бизнес дарителство.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..