Академия „Иновация в действие” за втори път допринася за развитието на приложни умения в младите хора в областта на иновациите ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Вторник, 27 Януари 2015 19:11, Solvay Sodi

 

Днес на пресконференция в София официално бе даден стартът на Академия „Иновация в действие”. За втори път чрез инициативата “Солвей Соди” ще инвестира в млади хора и техните умения да развиват устойчиви иновации. В това издание Спирос Номикос, изпълнителен директор на компанията и “Мениджър на годината 2014”, ще бъде ментор на победителя в Академията.


Владислав Велков, носител на втора награда от първото издание на “От самото си създаване преди 152 години до днес групата “Солвей” се развива благодарение на приложими и устойчиви иновации. От опит знаем, че нагласата, знанията и уменията в тази област са критично важни, особено за младите хора. Моят менторски ангажимент е чест и отговорност. Ще отправя покани и към други опитни колеги, които да подкрепят с менторство отличените в Академията”,
сподели г-н Номикос.


“Иновация в действие” е нетрадиционна Академия. На всяка стъпка от проекта добавяме стойност за участниците”,
подчерта Анелия Димова, директор “Човешки ресурси” в “Солвей Соди” и представи осите, по които Академията подкрепя младите хора да развият умения за приложни иновации:


•    Ориентация за кариерния потенциал в областта на иновациите


Всеки кандидат за тазгодишното издание на Академията ще получи персонален доклад за своя потенциал за кариерно развитие в областта на иновациите. Докладът стъпва върху стандартизиран тест за изследване на кариерните мотиватори, предоставен от Съюза на психолозите в България. Желаещите могат да попълнят теста и да кандидатстват в Академията до 10 март 2015 г. на сайта на инициативата http://innovationinaction.eu/.


•    Споделени практики за устойчиви иновации


Паралелно, отворени семинари за всички заинтересовани към участие в Академията ще бъдат проведени в София и Варна в края на февруари 2015. На тях практици в областта на иновациите ще споделят структурирано знание и опит. Записи на семинарите ще бъдат публикувани в сайта на инициативата.


•    Структурирани знания и умения за развитие на приложими иновации


В сърцето на Академията е поредицата работилници по иновации, провеждани от The Business Institute като партньор на инициативата. Те ще се състоят в периода март – април 2015 г. В тях фасилитатори и гост-говорители – практици ще обучават младите хора на концепции и бизнес инструменти за генериране и управление на иновации. Участниците имат ангажимент да разработят идеите си в проекти за реализация.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..