https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Най-добрите работодатели за 2013г. ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Човешки капитал и условия на труд
Петък, 22 Ноември 2013 15:06, CSR News

 

Резултатите от от 7-то ежегодно проучване "Най-добрите работодатели" в България бяха обявени в град София на 21-ви ноември, 2013г. Крайното класиране на работодателите в България се формира на базата на оценките, дадени от самите служители. Проучването се организира всяка година от Aon Hewitt - най-голямата организация за консултиране в областта на човешките ресурси. В региона на Централна и Източна Европа тази година се включиха 10 държави.

 

Резултатите от изследването за средното ниво на ангажираност на служителите в България е 54%.


Ангажираността на служителите в България остава стабилна през 2013 година, като всеки втори служител отговаря на това градивно позитивно поведение, свързано с бизнес успеха на своя работодател.

 

Средно ниво на ангажираност на служителите по сектори:

  • Фармация: 81%
  • ИТ: 63%
  • Производство: 59%
  • Автомобилостроене и електроника: 56%
  • Аутсорсинг услуги: 53%
  • Банки и финансови институции: 47%

 

Проучването на Aon Hewitt „Най-добрите работодатели” представя компаниите, отличени като най-добри работодатели за България през 2013 година според световно утвърдената методология на Aon Hewitt за измерване на ангажираността на служителите. Сред факторите, които получават най-висока удовлетвореност от служителите в България, са: колегите, преките ръководители и физическата работна среда. Повече от половината изследвани служители тази година (63%) харесват колегите, с които работят и твърдят, че между тях се гради разбирателство и взаимна подкрепа, което им помага в ежедневната работа. Уважението и споделянето на общи мисли и ценности в екипната работа са също сред основните принципи, които служителите в България ценят особено много.

 

Класирането се извършва в две категории Малки компании (до 250 служители) и Средни и Големи компании (от 250 до 1000 и над 1000 служители). Победителите в двете категории от проучването Най-добрите работодатели в България:

 

Малки компании:

 

1во място: Джапан Табако Интернешънъл България ЕООД, сектор "Търговия с тютюневи изделия"

2ро място: Рош България, сектор "Фармация"

3то място: Сервие Медикал ЕООД, сектор "Фармация"

 

Средни и големи компании:

 

1во място: Телерик АД, сектор "ИТ"

2ро място: Шнайдер Електрик България, глобален завод Пловдив, сектор "Производство"

3то място: Ди Ейч Ел Експрес България ЕООД, сектор "Транспорт и логистика"

4то място: Актавис ЕАД, сектор "Фармация"

 

 

Медийните партньори на Най-добрите работодатели в България за 2013 са: вестник Капитал, вестник Дневник, Дарик Радио, БАУХ и Американската Търговска Камара в България

 

Повече за резултатите от изследването вижте тук.

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..