https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Служители на "Данон" се състезават да измислят устойчиви практики ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Човешки капитал и условия на труд
Вторник, 11 Октомври 2011 11:01, Danone

 

На 5 октомври "Данон България" откри поредния семестър в зеленото училище, което компанията организира за служителите си. Наричат го училище, но всъщност повече приличаше на тимбилдинг на открито в слънчев следобед, с обявяване на победителите в състезание за измисляне на проекти за по-устойчиви процеси на работа. Участието е доброволно, а до момента  по информация от фирмата в зеленото училище са се включили над 30% от служителите й в София.


Компанията е разработила годишна "учебна програма" на базата на 5 от екологичните й приоритети: вода, биоразнообразие, климатични промени, опаковки и устойчиво земеделие. Във всяка от тези области се обявяват различни месечни предизвикателства, а за най-добрите идеи има награди.

Основен фокус е намаляването на въглеродните емисии чрез инициативи във всички изброени приоритетни области. За последните 2 години само в "Данон България" са намалили въглеродните емисии от дейността си с 10.2% чрез мерки в областта на енергийната ефективност, оптимизация на транспорта и логистиката, както и чрез иновации в областта на опаковките и намаляване на грамажа им, обяви генералният директор Дитер Шулц пред участниците в зеленото училище. Целта на компанията е да увеличи този показател до 30% до 2012 г.

"Не ни струва нищо, напротив, спестили сме доста пари", обясни Дитер Шулц. По думите му съкращаването на емисии до момента е постигнато с прости мерки като подмяна на осветителни тела, въвеждане на ясни процедури за изключване на осветление, което в момента не се ползва, и други подобни очевидни оптимизации. Компанията демонстрира и зелени решения при опаковките, които предстои да бъдат въведени, като например биоразградими пластмасови бутилки и кофички на базата на царевично нишесте.

Източник: dnevnik.bg


Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..