https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Кампания "Купи и подари 2011" - за някой Вашият подарък е безценен! ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Петък, 11 Февруари 2011 12:39, SOS Детски селища България

 

Кампания в подкрепа на децата в риск, обхванати в центровете за семейно консултиране на SOS Детски селища България, организирана от Ротаракт София – Средец със съдейството на младежки организации в страната

През месец февруари Ротаракт София – Средец организира кампания „Купи и подари”, с продуктите от която ще бъдат подпомогнати над 500 деца в риск и техните семейства, обхванати в Центровете за семейно консултиране и подкрепа на SOS Детски селища България в София, Велико Търново, Радомир и Габрово. Инициативата се провежда със съдействието на Кауфланд България в 17 филиала на фирмата в 11 града в страната.

Клиентите на веригата магазини се приканват да закупят и дарят трайни хранителни продукти /макарони, захар, олио,брашно, ориз, сол, консерви, перилни и почистващи препарати, памперси и бебешки пюрета/. Продуктите се събират в специално обозначени и определени за целта колички на видно място в магазините за времето от 17.00 до 21.00 часа всеки ден /четвъртък, петък, събота/. Доброволци от младежки парламенти и Ротаракт клубове ще бъдат на разположение на клиентите във времето на провеждане на кампанията в съответните магазини. Датите за провеждане на „Купи и подари 2011” по филиали може да намерите тук.


„Искаме да заинтригуваме и привлечем повече хора, които пазарувайки за себе с

и и семействата си, да направят своя подарък за децата. Не е задължително продуктът да е скъп. Важното е хората да осъзнаят, че има деца и семейства, за които той е безценен.” – споделят организаторите от Ротаракт София - Средец.

Официалното откриване на кампанията се състоя в морската столица Варна с благотворителен концерт в Концертната зала на Младежкия дом на 12.02.2011 година от 17.00 часа. Събитието бе организирано от Детски парламент, ОДК – Варна. Участваха състави от ОДК – КТ "Палечко", Школа "Балет", ДЮТ "Златното ключе", членове на ДП - Стефан и Венцислав, Николай Сурдов, Илиана от СОУ "Л. Каравелов" - Варна и Танцов ансамбъл "Марина". Входната такса за концерта беше оставена на избора на посетителите – всички желаещи да присъстват и да подкрепят децата в риск донесоха пакетирани трайни хранителни продукти (макаронени изделия, захар, брашно, олио и перилни препарати). Освен това бяха дарени средства на стойност 545,87 лв. от учениците от шест Варненски училища, с които децата от Детския парламент ще закупят продукти и ще ги доставят на SOS Детско селище Трявна.

Кампания


Освен Детски парламент Варна, активни участници в кампанията са младежите от Ротаракт София – Средец (основенорганизатор), Детски парламент Благоевград, Видински Детски и младежки парламент, Сдружение Горнооряховски младежки парламент, Доброволчески клуб „Freedom” към ПГТП „Р. Цончев” – гр. Добрич, Ученически парламент – Плевен, Общински младежки парламент – Русе, Ученически парламент – Силистра, Младежки дом – Сливен, Национална финансово-стопанска гимназия – София и 9та Френска езикова гимназия "Алфонс Дьо Ламартин”, Ротаракт клуб – Хасково.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..