Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Събота, 20 Юли 2013 15:12, Фондация "За нашите деца" |
Кампанията, която ICN.BG проведоха е чудесен пример за маркетинг, свързан с кауза, благодарение на който успяха да направят своите клиенти съпричастни със съдбата на децата в нужда и да обвържат своята марка с работата на фондацията.
На 15 май, в Международния ден на семейството, ICN стартира съвместна кампания с фондация “За Нашите Деца” в подкрепа на децата в нужда. Екипът на ICN.BG отдавна подкрепя каузите на фондацията и силно вярва, че всяко дете заслужава любов, грижа и топлота, които само едно семейство може да осигури. Ето защо за поредна година, в продължение на един месец, те отделяха по 5% от стойността на новоактивираните хостинг акаунти в подкрепа на децата, на които фондацията помага.
Средствата, които ICN успяха да съберат, ще бъдат използвани за подкрепа на децата и семействата, на които фондцията помага. „Ние приехме лично мисията на фондация “За Нашите Деца” и тя се превърна в наша неизменна кауза, която ще продължим да подкрепяме активно. Да помогнеш не е никак трудно!“, сподели екипът на ICN.
|