Имаш 2 минути да успееш с “Младите могат” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Сряда, 29 Октомври 2014 16:15, CSR News


Стартира първият дигитален кариерен форум в България. CSR Bulgaria също се включва в проекта

Стартира „Младите могат“ - първият по рода си дигитален кариерен форум в България, част от онлайн платформата за млади професионалисти – www.jobio.me.

Проектът дава възможност на всички, които търсят работа,  да докажат своите умения чрез включване в зададени от компаниите  предизвикателства. Това се случва единствено чрез записването на видеоклип в рамките на 2 минути. Така компаниите ще бъдат улеснени, а кандидатите ще имат по-добра възможност да представят уменията си по нетрадиционен начин.

В дигиталния кариерен форум могат да вземат участие всички млади професионалисти, които се стремят към личностно и професионално развитие и са готови да приемат предизвикателства. Проектът приветства и младите инициативни хора, които желаят кариерно развитие и признание от големи компании. 

Проектът ще даде по-широко поле за изява на търсещите работа и шанс да докажат уменията си. От друга страна, на компаниите се предлага възможност за по-лесен и качествен подбор на кадри, комуникирайки с всички кандидати дигитално.

Така „Младите могат“  прави търсенето на работа ефективен процес и ще даде увереност на младите професионалисти да покажат способностите си и спечелят доверието на работодателите още при кандидатстването си.

За да участвате в проекта е нужна регистрация и попълнен профил в онлайн платформата www.jobio.me, където може да откриете и всички предизвикателства на компаниите. Ако приемете някое от тях, е време засъществената част – записване на видеоклип до 2 минути – отговор на зададеното предизвикателство. 

JOBIO е онлайн платформа, която подобрява процеса по търсене на работа, давайки шанс на кандидатите да докажат уменията си и получат възможност за кариерно развитие. Повече информация за проекта и Jobio може да видите на www.jobio.me/challenges или във Facebook (https://www.facebook.com/jobio.me)

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Резиденция Баба 2018 търси смели и предприемчиви резиденти, които ще живеят за месец в българско село

Какво е нужно на едно село, за да заживеят млади хора в него?   Сдружение „Фабрика за идеи“ организира инициативата „Резиденция Баба“ за четвърта поредна година в различен район и...

Общество | CSRBG

Прочети..

ИКЕА дари 40 млн. евро за борба с изменението на климата

За поредна година Фондацията на ИКЕА издаде своя годишен отчет- „По-светло бъдеще“, за да отпразнува най-успешните проекти на партньорите си през 2017 г., както и важните етапи, които Фондацията на...

Околна среда и Екология | CSR News

Прочети..