С желанието да информираме нашите партньори и приятели за добрите новини около CSR Bulgaria, ви представяме основните проекти и инициативи, с които бяхме ангажирани през пролетните и летните месеци на 2014 година.
Макар като цяло лятото да е сезонът на отпуските, за нас бе един период изпълнен с много предизвикателства и добри постижения с проектите, с които CSR Bulgaria се ангажира като основен партньор или организатор. В партньорство с Max Europe, най-големия в Югоизточна Европа производител на велосипеди и детски продукти, бе реализирам мащабен проект за популяризиране на карането на велосипед в града като път към здравословния и по-качествен начин на живот. В проекта бе подкрепен от 24 известни личност от всички сфери на обществения и културен живот. Тяхното основно послание бе "Аз карам велосипед, последвай ме!" В изявленията си Посланиците на колела спомогнаха както за открояване на положителните черти на карането на колело, така и на проблемите, които съпътстват придвижването с велосипед. Те ще бъдат и основата, върху която проектът ще бъде продължен догодина.
В края на юли бе поставен финал на активната част на кампанията за сезона с "История с велосипед" - разкази от велоценители, които бяха прочетени отново от известни последователи на каузата "Аз карам велосипед!". Събитието пожъна огромен успех и ни даде надежда, че последователите на алтернативния и еко начин на придвижване стават все повече.
В партньорство с френската компания Owliance Bulgaria бе предприето облагородяването на един от защитените природни обекти в България с международно значение. В разгара на лятото служителите от софийския офис на фирмата взеха участие в първия си за тази година проект със социално значение, като се погрижиха за облагородяването на млада гора в Природен парк „Врачански Балкан”. Освен че спомогна за това района да стане по-приветлив за туристи, съвместният социален проект изигра своята роля и по линия на вътрешнофирмените комуникации на Owliance Bulgaria и по-добрата работа в екип.
CSR Bulgaria бе поканена и като участник в дискусията PR Thursday: Кое надделява в CSR-a: Публичността или каузата?, където изпълнителният ни директор Борис Колев изрази тезата, че това зависи от целите и ценностите, които една компания изповядва.
Още едно ключово събитие в сферата на КСО и зеления бизнес заслужава да бъде споменато - през м. юни се проведе четвъртото издание на Националният конкурс "Най - зелените компании в България 2013" , придружен от Green Day Forum 2014, организирани от b2b Media. CSR Bulgaria бе медиен партньор на събитието.
По повод проекта "Звездите на МЕТРО", на който CSR Bulgaria също бе основен медиен партньор, пък имахме възможност да вземе интервю с г-н Владимир Данев, Директор „Продажби“ в МЕТРО, в което той сподели за разбирането на компанията за корпоративна социална отговорност и подкрепата на МЕТРО за малкия и среден бизнес. "Ние от МЕТРО добре знаем, че успехът на хората от малкия бизнес е всъщност успех за нашата компания.", споделя той.
Със своя Рожден ден с кауза, изпълнителният ни директор Борис Колев имаще и скромен, но от сърце принос за каузата на фондация "За нашите деца". Вместо подаръци, той апелира към своите гости да направят дарение за фондацията. Надяваме се и други като него да последват този пример и да открият своята кауза, която лично подкрепят!
На 1-ви септемрви CSR Bulgaria отпразнува и своя рожден ден! Организацията стана на 4 години! Искаме искрено да благодарим на всички свои партньори, съмишленици и приятели, които повярваха в нас, в каузата "Корпоративна социална отговорност в България" и заедно се впуснахме по нелекия път да променяме бизнеса и България към по-добро! Благодарим!
|