https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Лидл България помага за зарибяване на родните реки с балканска пъстърва ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Околна среда и Екология
Четвъртък, 24 Октомври 2013 10:32, CSR News


Колкото повече балканки хванат онлайн феновете на Лидл България, толкова повече истински балкански пъстърви ще заплуват из българските реки. Инициативата е част от съвместната кампания на Лидл България и Риболовен клуб Балканка за зарибяване на водоемите у нас с млади пъстърви.

В периода 17-27 октомври всички фенове на Лидл България във Facebook ще могат да ловят онлайн риби чрез приложението „Дай шанс на Балканката!”. В зависимост от броя уловени балкански пъстърви онлайн, Лидл България ще осигури съответния брой живи балканки. С тях Риболовен клуб Балканка ще зариби няколко реки в страната. Всеки, който желае да се включи в набирането на пъстърви, може да го направи на фен-страницата на Lidl във Facebook.


Балканската пъстърва е най-бързо изчезващият вид в нашите реки. Това е резултат от много външни фактори, сред които използването на забранени методи за риболов и зарибяването с чужди видове като американката, които изяждат храната, хайвера и малките на балканката. Лидл България застава зад идеята, че заедно можем да направим много за съхраняването на вида.

„Вярваме, че ще успеем да осигурим достатъчно пъстърви, за да дадем своя принос към повишаване на зарибеността на българските реки. Вярваме, че всички наши фенове, които наброяват над 100 000 в социалната мрежа Facebook , ще ни помогнат, за да го постигнем”, заявиха от Лидл България.

На 29 октомври ще се проведе официално зарибяване на една от избраните реки, а останалите места ще се запазят в тайна.

С тази кампания Лидл България затвърждава своята дългосрочна ангажираност в грижата за природата у нас. Компанията финансира безплатна автобусна линия „Зелена Витоша” вече три поредни години. През изминалата година веригата бе отличена с 1-во място сред търговските вериги у нас в класация на Български дарителски форум.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..