https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Nike в борбата за климатичните промени ПДФ Печат Е-мейл
Вторник, 11 Януари 2011 12:51, CSR News

 

Нов инструмент на Nike и програма за споделяне, показват как всяка компания може да използва технологиите и сътрудничеството за борба с климатичните промени в по-широк план

NikeВисоките технологии притежават големи възможности за решаване на проблемите, свързани с климатичните промени. На технологичната индустрията се падат няколко процента от световните емисии на парникови газове. В същото време обаче, тя има и потенциала да намали емисиите от други сектори с над 20%. Много от нововъведенията в информационните технологии позволяват на всички нас да работим заедно по един по-добър и интелигентен начин. Но, все още, сътрудничеството не е стигнало нужното ниво.


Преди седем години Nike започва да работи по нов инструмент за дизайнерите на компанията, който да им показва как продуктите въздействат на околната среда. Съвсем наскоро компанията пусна публична версия на инструмента Environmental Apparel Design. Така Nike споделя нещо, което й е струвало 6 милиона долара и 7 години труд и показва, че има много начини за увеличаване на сътрудничеството в името на опазването на околната среда.

Инструментът дава на дизайнерите незабавна информация за устойчивостта на техните проекти още в най-ранните етапи на създаването на продуктите. "Това постоянно им дава обратна връзка и им показва как да направят своя избор", заяви Лори Вогел от Nike. Дизайнерите получават обща оценка за продуктите въз основа на материалите, отпадъците и др. Така дизайнерските екипи са насочени постоянно към вземане на решения, които намаляват въздействието на продуктите върху околната среда.

При пускането на инструмента, Nike обяви, че се надява, други компании да го използват и развиват и да търсят сътрудничество чрез GreenXchange – форум, в който компаниите могат да обменят информация, за да може да се премине към едни наистина по-устойчиви иновации.

Източник: ЕкоМедиа

Автор: Петър Петков

 

Powered by Web Agency