https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Девин щади природата с иновативна технология ПДФ Печат Е-мейл
Петък, 16 Юли 2010 02:04, Devin

Следвайки дългогодишна и целенасочена политика, съобразена със световните тенденции, бутилиращата компания въведе за първи път в Югоизточна Европа иновативна технология, която позволява да се намали количеството на изхвърлената пластмаса в природата. Това се постига ч рез редуцирането размера на капачката на бутилките на 0,5 и 1л и е поредна стъпка в развитието на екопроизводството на компанията.

Още през 2008 г. "Девин" прави първите си крачки към екологичните практики, като намалява грамажа на бутилките с около 15%. С настоящата промяна на капачките, общо теглото на всяка бутилка намалява с около 2,5 гр, което означава приблизително  250 тона по-малко пластмаса годишно (а за последните три години изчисленията показват внушителните 750 тона!).

Освен това, следвайки линията на екоповедение, компанията работи в дългогодишно сътрудничество с "Екопак България" в областта на разделното събиране, рециклирането и превръщането на отпадъците в полезни материали.

"Девин" е не само сред лидерите на пазара в областта на бутилираните води и безалкохолни напитки, но е затвърдила и позицията си на новатор и социално отговорна компания. Фирмата първа лансира изворна вода DEVIN, първа предлага големите "семейни" опаковки, създава за  българските потребители овкусените води DEVIN Fresh и т.н. През 2009 г. компанията печели награда за екологична отговорност "Еконоватор" за въвеждането на олекотената с 15% бутилка. Стремежът на "Девин" е да продължи тенденцията си на прилагане на нововъведения и строго да следва добрите световни практики.

www.devin-bg.com

Powered by Web Agency