https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Маркетинг обвързан с кауза
Pampers® и UNICEF обединяват сили за трети пореден път в кампанията „1 опаковка = 1 ваксина” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Вторник, 14 Декември 2010 14:32, United Partners


Pampers и UNICEF обединяват сили за трети пореден път в кампанията „1 опаковка = 1 ваксина” 
1 глобална кауза = 1 местна кауза


Всеки може да помогне на човешко същество, изпаднало в беда. Понастоящем 170 милиона майки и техните бебета от 40 страни в развиващия се свят се нуждаят от помощта и състраданието ни. Те са изложени на риск от заболяване от тетанус, защото живеят в области, изолирани от достъпа дори до най-елементарните медицински грижи.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Подарете си чаша ароматно лате и помогнете на изоставени деца ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Петък, 03 Декември 2010 19:24, Фондация "За нашите деца"


Тази Коледа 10 % от стойността на всяко Лате Крем Брюле и всяка чаша Коста в Коста Кафе са в подкрепа на фондация „За Нашите Деца”. Със събраните средства фондацията ще помогне на изоставени деца да имат семейство, което да се грижи за тях и да ги обича.

„За Нашите Деца” и Коста Кафе вярват, че всяко дете заслужава да има семейство, което да се грижи за него с цялата си обич и внимание. 6333 български деца нямат този шанс и живеят забравени и самотни в социални домове. Всеки от Вас може да ни подкрепи, за да им помогнем, като си закупи продуктите на Коста кафе. Насладете се на страхотния коледен вкус на Лате крем брюле или купете за подарък уникалната чаша „Коста” и ще дарите шанс на повече деца да имат свое семейство.

Коледната кампания ще продължи до 6 януари 2011 г. Заповядайте във вълшебната атмосфера на Коста кафе, за да се докоснете до коледния дух и вълшебен кафе аромат.

Powered by Web Agency
 
Кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” постигна своите цели ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Четвъртък, 02 Декември 2010 14:05, Procter & Gamble

 


Кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” постигна високи резултати: 41 пулсоксиметъра  бяха дарени в 27 български града

София, 01 декември, 2010г. Кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” постигна своите цели – 41 пулсоксиметрични апарата, чието предназначение е да помагат на преждевременно родени деца и на всички деца родени със забавена кардиопомунална адаптация, бяха дарени в 35 болници, в 27 български града.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Изпрати своето послание до преждевременно родените деца ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Сряда, 01 Септември 2010 14:02, Procter & Gamble

 

За втора поредна година Procter & Gamble стартира кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”

Средствата, събрани по време на кампанията, ще бъдат използвани в помощ на преждевременно родени деца

София, 31 август 2010г., за втора поредна година Procter & Gamble (P&G) стартира  кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, която цели да помогне на преждевременно родени деца в България.

Powered by Web Agency
Продължава
 
За втора поредна година Procter & Gamble стартира кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Сряда, 01 Септември 2010 13:33, Procter & Gamble


Средствата, събрани по време на кампанията, ще бъдат използвани в помощ на преждевременно родени деца

София, 31 август 2010г., за втора поредна година Procter & Gamble (P&G) стартира  кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, която цели да помогне на преждевременно родени деца в България.

Инициативата стартира официално от 1-ви септември и приключва на 30-ти ноември 2010г. Нейната задача е да ангажира гражданското общество, за да помогне на 6000 недоносени деца, които се раждат всяка година в България, като осъществи дарителски и информационни дейности.

Powered by Web Agency
Продължава
 
Страница 6 от 7

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..