Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Вторник, 14 Декември 2010 14:32, United Partners
|
Pampers и UNICEF обединяват сили за трети пореден път в кампанията „1 опаковка = 1 ваксина” 1 глобална кауза = 1 местна кауза
Всеки може да помогне на човешко същество, изпаднало в беда. Понастоящем 170 милиона майки и техните бебета от 40 страни в развиващия се свят се нуждаят от помощта и състраданието ни. Те са изложени на риск от заболяване от тетанус, защото живеят в области, изолирани от достъпа дори до най-елементарните медицински грижи.
|
Продължава
|
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Петък, 03 Декември 2010 19:24, Фондация "За нашите деца"
|
Тази Коледа 10 % от стойността на всяко Лате Крем Брюле и всяка чаша Коста в Коста Кафе са в подкрепа на фондация „За Нашите Деца”. Със събраните средства фондацията ще помогне на изоставени деца да имат семейство, което да се грижи за тях и да ги обича.
„За Нашите Деца” и Коста Кафе вярват, че всяко дете заслужава да има семейство, което да се грижи за него с цялата си обич и внимание. 6333 български деца нямат този шанс и живеят забравени и самотни в социални домове. Всеки от Вас може да ни подкрепи, за да им помогнем, като си закупи продуктите на Коста кафе. Насладете се на страхотния коледен вкус на Лате крем брюле или купете за подарък уникалната чаша „Коста” и ще дарите шанс на повече деца да имат свое семейство.
Коледната кампания ще продължи до 6 януари 2011 г. Заповядайте във вълшебната атмосфера на Коста кафе, за да се докоснете до коледния дух и вълшебен кафе аромат.
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Четвъртък, 02 Декември 2010 14:05, Procter & Gamble
|
Кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” постигна високи резултати: 41 пулсоксиметъра бяха дарени в 27 български града
София, 01 декември, 2010г. Кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” постигна своите цели – 41 пулсоксиметрични апарата, чието предназначение е да помагат на преждевременно родени деца и на всички деца родени със забавена кардиопомунална адаптация, бяха дарени в 35 болници, в 27 български града.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Сряда, 01 Септември 2010 14:02, Procter & Gamble
|
За втора поредна година Procter & Gamble стартира кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”
Средствата, събрани по време на кампанията, ще бъдат използвани в помощ на преждевременно родени деца
София, 31 август 2010г., за втора поредна година Procter & Gamble (P&G) стартира кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, която цели да помогне на преждевременно родени деца в България.
|
Продължава
|
Новини -
Маркетинг обвързан с кауза
|
Сряда, 01 Септември 2010 13:33, Procter & Gamble
|
Средствата, събрани по време на кампанията, ще бъдат използвани в помощ на преждевременно родени деца София, 31 август 2010г., за втора поредна година Procter & Gamble (P&G) стартира кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, която цели да помогне на преждевременно родени деца в България.
Инициативата стартира официално от 1-ви септември и приключва на 30-ти ноември 2010г. Нейната задача е да ангажира гражданското общество, за да помогне на 6000 недоносени деца, които се раждат всяка година в България, като осъществи дарителски и информационни дейности.
|
Продължава
|
|
|
|
|
Страница 6 от 7 |