https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
За втора поредна година Procter & Gamble стартира кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени” ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Маркетинг обвързан с кауза
Сряда, 01 Септември 2010 13:33, Procter & Gamble


Средствата, събрани по време на кампанията, ще бъдат използвани в помощ на преждевременно родени деца

София, 31 август 2010г., за втора поредна година Procter & Gamble (P&G) стартира  кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, която цели да помогне на преждевременно родени деца в България.

Инициативата стартира официално от 1-ви септември и приключва на 30-ти ноември 2010г. Нейната задача е да ангажира гражданското общество, за да помогне на 6000 недоносени деца, които се раждат всяка година в България, като осъществи дарителски и информационни дейности.

Оливия Чиботариу, мениджър външни връзки в Procter & Gamble

Мисията на кампанията е да продължи оборудването на неонатологични звена съобразно Европейските критерии за окомплектованост на залите за първична реанимация. Цел на инициативата е да бъдат дарени 41 апарата за мониторинг на жизнено важни показатели на новороденото дете – пулсоксиметри в 35 от най-големите родилни отделения, в 27 български града. Средствата за даренията ще бъдат осигурени от продажбите на продукти на Procter & Gamble, които са включени в кампанията. Освен дарителските дейности, инициативата цели да информира обществеността за преждевременното раждане, причините, които довеждат до него и здравните рискове, на които недоносените деца са изложени.

 

„Ние в Procter & Gamble активно участваме в живота на социалната общественост. Това е наша мисия и част от философията на компанията. Ние вярваме, че съвместно с гражданското общество в България и нашите партньори ще успеем да подобрим грижата за новородените деца в страната. Задачата, която си поставяме днес е да осигурим модерно оборудване в родилните отделения на 35 от най-големите болници в страната. Убедени сме, че програмата „Шанс за живот, шанс за нови спомени”, ще бъде уместен принос и ще даде на новородените деца изложени на здравен риск шанс за живот и шанс за повече сбъднати детски мечти,” каза Оливия Чиботариу, мениджър външни връзки в Procter & Gamble.

 

Марките продукти на Procter & Gamble включени в кампанията „Шанс за живот, шанс за нови спомени”са: Ariel®, H&S®, Pampers®, Bonux®, Lenor®, Always®, W&Go®, Blend-a-med®, Tide®, Mr Proper®, Pantene®. В зависимост от всеки търговската политика на отделените магазини, могат да бъдат включени допълнителни продукти. Потребителите ще ги разпознаят чрез специално поставени в близост материали с логото на кампанията.

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..