https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Кампанията срещу рак на гърдата на AVON „От любов към живота” дари втори ехограф за тази година ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Вторник, 26 Март 2013 13:49, CSR News

 

Люба Василева, Красимир Тодорова, д-р Велкова, Стоила БогдановаКампанията срещу рак на гърдата на AVON „От любов към живота” дари ехограф на “Комплексен oнкологичен център – Пловдив”

От днес отделението по "Образна диагностика" на “Комплексен oнкологичен център – Пловдив” разполага с нов ехограф за образна диагностика. Медицинската апаратура беше предоставена в рамките на най-мащабната кампания за борба с рака на гърдата в света  – „От любов към живота” на AVON, която се провежда вече 11 години в България.


„За нас е чест, че можем да допринесем за това жените в гр. Пловдив и региона да бъдат здрави, да се наслаждават на живота и да се грижат за семействата си”, каза Люба Василева, специалист PR и реклама на AVON България, Албания, Македония. „Според официалната статистика на Български национален раков регистър всяка 10-та българка е засегната от рак на гърдата, докато в световен мащаб се разболява една на всеки пет жени. Ето защо с дарението на ехографа се надявам, че ще спасим нашите майки, сестри и дъщери от коварната болест рак на гърдата. Той е 100% лечим ако бъде открита навреме”, допълни тя.

Дарението на ехограф на “Комплексен oнкологичен център – Пловдив” е второто по ред, което AVON осъществява през 2013 г. В допълнение към медицинската техника, козметичната компания ще предостави и безплатни профилактични прегледи за жени в неравностойно положение на възраст между 30 и 50 години. Така AVON цели да стимулира жените да осъществяват ежегодна профилактика за рак на гърдата. 

Зам. кмет Розалин Петков, Красимир Тодоров, д-р Векова, Люба Василева, Стоила Богданова„Дълбоко признателен съм за извършеното дарение на ехографски апарат в рамките на благотворителната кампания „От любов към живота”. Апаратурата е от изключителна значимост за дейността на „Комплексен онкологичен център - Пловдив” ЕООД и високотехнологичното обезпечаване на лечебния процес. Този жест на благотворителност е израз на изключителна загриженост за здравето на пациентите от региона и дейността на лечебното заведение”, каза д-р Калин Калинов, управител на здравното заведение.

Още пет здравни заведения в България ще бъдат оборудвани с нова апаратура за образна диагностика. Средствата за предоставяне на медицинска техника и профилактични прегледи са набрани в рамките на благотворителната кампания „От любов към живота”. Даренията се набират чрез продажба на продукти от розовата благотворителна серия на AVON. 100% от стойността им се предоставя за борбата срещу рака на гърдата. В края на 2012 г. кампанията на AVON беше отличена от Български дарителски форум като „Най-прозрачна дарителска програма” в присъствието на Президента на Република България, г-н Росен Плевнелиев.

 

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..