https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/447778csr_bg_planet.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/772493csr_front_page_sustain.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/338669csr_bg_cosmetic.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/315181csr_bg_invest_in_human_capital_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/862241csr_bg_wings_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/917951csr_bg_grass_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/243610csr_bg_sky_text.jpg https://www.csr.bg/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/444322csr_bg_ethics_text.jpg
Дарителска акция помага на изоставени деца ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Общество
Петък, 20 Юли 2012 14:22, Фондация "За нашите деца"

 

 

Всеки, който закупи и дари бебешки продукти от магазини Рода на стойност поне 15 лева или изпее песента "Дано" ще получи подарък плюшено мече

Фондация "За Нашите Деца" и магазини Рода организират съвместна дарителска инициатива в два магазина от веригата в София в два последователни уикенда в края на юли 2012 г.


В съботите подарък голямо плюшено мече Труди ще получи всеки, който закупи и дари продукти за новородени бебета на стойност минимум 15 лева и така подкрепи работата на фондацията с родители, изправени пред дилемата дали да изоставят децата си. Дарените детски артикули ще помогнат на социално-слаби семейства да имат необходимото, за да полагат адекватни грижи за бебета си и да не се стига до настаняването им в социални домове. 

Всеки, който иска да дари продукти за новородени и да помогне повече български деца да останат с родните си семейства, може да го направи на 21 и 28 юли от 10:00 до 13:00 часа в мегамаркет Рода на бул. „Владимир Вазов“ №83 и от 17:00 до 21:00 часа в супермаркет Рода в квартал „Дианабад“, на ул. „Апостол Карамитев“ №11.

В неделните дни магазини Рода ще подарят малко плюшено мече Труди на всеки, който изпее песента „Дано“ на Богдана Карадочева и Стефан Димитров. Изпълненията ще бъдат записани от екипите на фондация „За Нашите Деца“ на място в двата магазина от веригата между 17:00 и 21:00 часа на 22 и 29 юли. 

Инициативата в неделя е част от най-новата кампания на фондация „За Нашите Деца“ - „Дано“. Тя има за цел да събере колкото се може повече хора, които да изпеят популярната песен „Дано“ и по този начин да покажат обединението си за общата кауза – нито едно дете в България да не расте в институция. Чрез посланието си „Когато сме много и малкото е много“ кампанията „Дано“ кани всеки, който има желание да дарява, да го прави редовно, защото изоставените деца имат нужда от подкрепата ни всеки ден, а не само по празници. 

През есента най-добрите изпълнители-аматьори, които се включат със свое изпълнение в кампанията „Дано“, ще пеят в сборна формация на Графа и БГ РАДИО и заедно с тях ще запишат песента „Дано” в нов аранжимент. Желаещите да се включат в инициативата могат да качат своето видео в сайта на кампанията. Официалният видео клип на кампанията може да бъде видян тук

-------------------------------

Верига магазини Рода и фондация „За Нашите Деца“ стартираха съвместна инициатива с цел повече български бебета да могат да живеят в семейна среда още през юни тази година. Търговската верига постави във всички свои магазини дарителски кутии, за да може всеки посетител на магазини Рода може да дари средства за каузата предотвратяване на изоставянето на новородени и малки деца от 0 до 3 годишна възраст.

 

 

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Едно от най-мащабните събития за социални иновации ще се проведе в София на 26-27 ноември

На 26 и 27 ноември в Гранд Хотел София ще се проведе Международната конференция за социални иновации „Партньорство за промяна“. Тя ще предложи рядка възможност за среща на представители на...

Общество | CSR Events

Прочети..

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..