Обучение Fundraising 2.1- инвидуални дарители и кампании ПДФ Печат Е-мейл
Новини - Избрано
Четвъртък, 01 Юни 2017 10:36, CSR BG


Следващото обучение за набиране на средства за НПО, което
IVersa и CSR Bulgaria реализират съвместно, ще се проведе на 12 юни

С това обучение продължава инициативата ни да задълбочим темата за набиране на средства за НПО, като този път акцентът ще бъде поставен върху индивидуалните дарители и кампании. Събитието ще се проведе на 12 юни 2017 в
Културен център G8.

 

 

HOW TO... ЗА ХОРАТА И ДАРИТЕЛСКИТЕ КАМПАНИИ

 

  • Знаем ли какво мотивира хората да даряват и подкрепят каузи?
  • Как да достигнем до максимално много хора?
  • Ефективната кампания може да привлече необходимия ресурс към нашата кауза. Но знаем ли, коя е ефективната кампания за нас?
  • Общуваме с публиките си всеки ден, но познаваме ли ги и комуникираме ли качествено с тях?
  • Работим с партньори от всички сектори. Как да ги привлечем да застанат зад нашата кауза?
  • Ежедневно се борим с липсата на човешки ресурс. Можем ли да я преодолеем и да намерим екип за кампания?

 

 

ТЕМИ НА ОБУЧЕНИЕТО

 

 

  • Кои са индивидуалните дарители и как да работим с тях
  • Форми и техники - събития, кампании, crowdfunding и др.
  • Доброволчеството - работа за герои
  • Storytelling и комуникация за НПО
  • Създаване, подготовка и изпълнение на он- и офлайн кампании
  • Трикове и съвети от първо лице

 

 

За кого е подходящо:

 

  • представители на неправителствени организации (всякакви видове организации регистрирани по реда на ЗЮЛНЦ)
  • хора, занимаващи се с каузи
  • граждански обединения и неформални групи

 

 

Повече за обучението и лекторите можете да намерите на https://www.iversa.eu/copy-of-fundraising-2-0-1

Powered by Web Agency

 

CSR Видео

Най-четени статии

Новини България

Про-боно услугите в подкрепа на деца в риск - ефективна форма на корпоративна социална отговорност

"Корпоративната социална отговорност (КСО) става все по-припозната практика сред бизнеса в България. Тя засяга всеки един от нас, тъй като отразява основните ценности на обществото, в което живеем. КСО се...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..

Информационна среща: Образованието в уязвими общности – възможно

Информационна среща за партньорството си по проект „Ранно детско развитие в уязвими общности“ проведоха вчера в столицата „Фондация за социална промяна и включване“ и „Благотворителна фондация към Международен Женски Клуб-София“....

Общество | Фондация за социална промяна и включване

Прочети..

Маркетингът с кауза е инициатива на бизнеса и организациите с идеална цел, но резултатите и неговият успех са в ръцете на всеки един от нас

Концепцията за Корпоративна социална отговорност (КСО) възниква в Съединените щати през 60-те години на ХХ в. в резултат на дебати за социалното поведение на многонационалните корпорации. Първият в историята доклад...

Маркетинг обвързан с кауза | Фондация "За Нашите Деца"

Прочети..